Gönderen: yakaza | Kasım 9, 2008

Sensiz sabah olmuyor!…

 

Elimde sigaram aklımda yine sen

Vazgeçilmez tek duygum,

en değerli hazinemsin

Yüreğimin içinde yanan kızgın alevsin

Beni ancak senin sevdan söndürebilir

Olmuyor birtanem sensiz olmuyor,

Günler geçmiyor,sabah olmuyor

Özledim seni ırmakların akışı gibi,

Özledim seni işte var mı bunun ötesi

Var olduğunu bilipte sensiz omak varya

İşte beni kahredende bu değil mi?

Varlığını hissedipte sana ulaşamamk varya

Elimi kolumu bağlayan bu değil mi?

Sana olan sevgimi bile geçti

Seni görebilmek umuduyla yaşadığım şu hayat

Beni öyle usandırdı ki

Tek ümidim sen,

hayallerimi süsleyen en güzel varlık

Seni çok ama çok seviyorum ertık anla beni…..

Sen bazen dudağımda bir gülücük

Kalbimde yanan bir ateş.bazende

Gözlerimden akan bir damla yaşsın

Ama her zaman şu küçücük kalbimde

İçine sığmayacak kadar büyük sevgin olacaktır

Seninle olmak varken neden yalnızım

bunu çözemedimki

Ben senin için neyim söyler misin?

Senin yokluğunda seninle olmak nedir

biliyor musun?

Hesabını kime soracağım

sensiz geçen bu uykusuz gecelerin

Özledim aşkım seni özledim,

İsmini andıkça canım yanıyor,

Resmine baktıkça gözüm doluyor,

Sensizliği düşündükçe hayat duruyor

Uzadı geceler sabah olmuyor,

Seni seven gönlümde hasretin hiç bitmiyor

Gel de artık bitsin bu özlemim  

 


Bir Cevap Yazın

Kategoriler

